Επικοινωνία

Επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα : 6944509625,210-4964500,210-4949070

email: pamealliws@yahoo.gr

FACEBOOK LINK






Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Καθυστερημένα από τις κάλπες (του ΠΑΣΟΚ).

ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ...
http://mirmigi.blogspot.com/2012/03/blog-post_20.html



Ένας στίχος γνωστού τραγουδιού λέει: «Κοιτάζω το συμφέρον μου, διαβάζω εφημερίδα και στο στρατό υπηρέτησα για τη μαμά Πατρίδα!!!!»
Στο ΠΑΣΟΚ σήμερα το τραγουδάκι γινόταν : «Κοιτάζω το συμφέρον μου, μαγειρεύω και την κάλπη, δείχνω καλή διαγωγή μπας και με κάνουν βουλευτή»…
Πραγματικά σήμερα είπα να δώσω μια ευκαιρία σε όλα αυτά που πίστευα και υπηρετούσα πιστά, από διάφορα μετερίζια, τόσα χρόνια, και έτσι αποφάσισα να πάω να στην εφορευτική των εσωκομματικών εκλογών στην κάλπη της Κοζάνης στο Εργατικό Κέντρο…
Πίστευα πως μπορεί η προσωπική μου απαισιοδοξία να με κάνει να τα βλέπω όλα αρνητικά, οπότε το πρωί της Κυριακής φόρεσα την καλή μου και αισιόδοξη διάθεση και πήγα στην εφορευτική!
Συμφωνήσαμε πώς θα διατηρήσουμε την κάλπη κρυστάλλινη και πώς δεν θα επιτρέψουμε να ψηφίζουν χωρίς ταυτότητα, να ψηφίζουν με ταυτότητες άλλων κ.τ.λ, κοινώς συμφωνήσαμε σε πιστή τήρηση του καταστατικού (ναι! ναι! του καταστατικού που κάποιοι τόσες μέρες το έκαναν ευαγγέλιο).
Στις 10 περίπου και ενώ πραγματικά είχε έρθει αρκετός, για την ώρα, κόσμος να ψηφίσει άρχισαν τα «παρατράγουδα»…


Εμφανίστηκε κάποιος κύριος χωρίς ταυτότητα και ήθελε να ψηφίσει, εννοείται πώς εγώ αντέδρασα και του εξήγησα ότι δεν ψηφίζουμε χωρίς ταυτότητα ή δίπλωμα, και τότε αφού ο κύριος αυτός παραπονέθηκε στο γραμματέα της Ν.Ε. Κοζάνης, Ρούση Αλεξανδρή, ο γραμματέας είχε την απαίτηση να τον αφήσω να ψηφίσει και να είμαι ελαστική με όσους θυμούνται τον αριθμό ταυτότητάς του και ας μην έχουν κανένα αποδεικτικό στοιχείο ταυτοπροσωπίας.
Ο γραμματέας παρόλα αυτά, με αγνοούσε και έδινε εντολές στα υπόλοιπα μέλη της εφορευτικής να τους δέχονται και μάλιστα παρενέβη όταν αρνήθηκα να αφήσω κάποιον κύριο να ψηφίσει και για την σύζυγο του η οποία δεν ήταν παρούσα, φυσικά με τις συχνές του παρεμβάσεις στο έργο της εφορευτικής, μας έφερνε σε δύσκολη θέση και αναγκαζόμασταν να διαφωνούμε μπροστά στους ψηφοφόρους.
Τέτοιου είδους παρεμβάσεις υπήρχαν και από άλλα «πρωτοκλασάτα» στελέχη του ΠΑΣΟΚ της περιοχής.
Σε κάποια στιγμή ανάμεσα στους ψηφοφόρους διέκρινα έναν γνωστό ο οποίος είναι σε απελπιστική οικονομική κατάσταση και φυσικά όλη μέρα αναθεματίζει το πολιτικό σύστημα, αφού ψήφισε ο γνωστός από περιέργεια και μόνο, τον πλησίασα μακριά από τον υπόλοιπο κόσμο, και τον ρώτησα πώς και ήρθε να ψηφίσει. Ο γνωστός μου αυτός μου απάντησε αυθόρμητα : « Να μωρέ , με πήρε τηλέφωνο (όνομα γνωστού προσώπου της τοπικής αυτοδιοίκησης) και μου είπε να έρθω, με πίεσε πολύ και μιας και έκανα και τα χαρτιά μου για μια σύμβαση είπα να έρθω μπας και με βοηθήσουν!!!».
Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου, αυτό είναι το ΠΑΣΟΚ;;;
Για αυτό το ΠΑΣΟΚ τρέχαμε και αγωνιζόμασταν, για ένα ΠΑΣΟΚ που παίζει με τον ‘’πόνο’’ του κόσμου για μια σύμβαση;;;
Με πραγματική απέχθεια για αυτά που άκουσα ξαναγύρισα στη θέση μου και προσπαθούσα να μην το σκέφτομαι!!!
Όταν έφτασε η ώρα να κλείσουμε τις κάλπες, τις μεταφέραμε όλες στην αίθουσα συνεδριάσεων να αρχίσει η καταμέτρηση. Μέλη της εφορευτικής της κάλπης που ήμουνα και εγώ μου ανέφεραν πώς το τελευταίο δεκάλεπτο που εγώ έλειπα, κάποιος κύριος με την ανοχή της κεντρικής εφορευτικής έριξε 10 μαζεμένα ψηφοδέλτια στην κάλπη τα οποία δεν αντιστοιχούσαν σε κανένα όνομα και φυσικά δεν θα μπορούσαν να καλυφθούν από τον αριθμό των εγγεγραμμένων στις λίστες ψηφισάντων.
Κάτι έπρεπε να κάνουν για να το καλύψουν, και βρήκαν τον τρόπο αμέσως…
Ενώ στην άλλη κάλπη της Κοζάνης είχαν ψηφίσει 667 και είχε αποτυπωθεί στη μνήμη τη δική μου και όχι μόνο, γιατί ο τελευταίος ψηφοφόρος περίμενε να ψηφίσει κάποιος άλλος για να μην είναι ο 666ος , το έλεγε δυνατά μέσα στο χώρο. Ξαφνικά ο αριθμός των ψηφισάντων στη συγκεκριμένη κάλπη είχε γίνει 69.. κάτι…
Το είπα διακριτικά στον γραμματέα αλλά δεν φάνηκε να ενδιαφέρεται και πολύ και συνέχισε τη διαδικασία καταμέτρησης!!
Μέχρι εκεί ξέρω, μέχρι εκεί άντεξα να δω!!!
15 χρόνια αγώνα μέσα στο ΠΑΣΟΚ, διαλύθηκαν σε μια στιγμή… Το τοπίο ξεκαθάρισε… Πλέον έβλεπα καθαρά… Πλέον μου λυνόταν όλες οι απορίες…
Σε αυτές τις εκλογές το αποτέλεσμα ήταν δεδομένο, ο Ευάγγελος Βενιζέλος θα ήταν το βράδυ της Κυριακής ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και παρόλο που δεν υπήρχε λόγος να κάνουν λοβιτούρες κάποιοι το έκαναν για να δείξουν καλή διαγωγή.
Ήταν η τελευταία προσπάθεια που μπορούσε να γίνει με σκοπό την εξυγίανση του κόμματος, ήταν μοναδική ευκαιρία να είναι όλα «καθαρά», η τελευταία ευκαιρία να βάλει το κόμμα άλλους όρους στις συνδιαλλαγές του με τους φίλους και τα μέλη του!
Αλλά δεν έγινε…
Δεν πειράζει, φαίνεται κάποιοι, για να εξυπηρετήσουν τα προσωπικά τους συμφέροντα και τις μωροφιλοδοξίες τους ξεπουλάνε ακόμη και την μοναδική ελπίδα που είχε απομείνει για λίγη αξιοκρατία και δημοκρατία σε αυτό το κόμμα…
Ας αναλογιστούν λοιπόν όλοι αυτοί, γιατί στις δύο κάλπες της Κοζάνης το ποσοστό των ψηφιζόντων κάτω των 30 ετών δεν ξεπέρασε το 10%.
Ας αναλογιστούν γιατί με ένα πρόχειρο υπολογισμό το μέσο όρο ηλικίας των ψηφιζόντων ήταν 52+…
Ας αναλογιστούν λοιπόν αυτοί, γιατί το μεγάλο ΠΑΣΟΚ θα καταλήξει κόμμα των λίγων και εκλεκτών…



Σταμάτη Μαρία

Αναπληρώτρια Γραμματέας Νεολαίας

ΠΑΣΟΚ Νομού Κοζάνης

πηγή alzap

Δεν υπάρχουν σχόλια: