''Επιτέλους!!! Κάλιο αργά, παρά ποτέ...Το μετρό θα περάσει από Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό, Νίκαια και θα καταλήγει Πειραιά.Έπρεπε να περάσουν τόσα χρόνια για να συνδεθούν οι πόλεις μας και το λιμάνι του Πειραιά με το ΜΕΤΡΟ, ενώ εδώ και καιρό είχαν δοθεί άλλες προτεραιότητες στα βόρεια και νότια προάστια. Τυχαία; Όχι βέβαια!!! Μας θεωρούσαν φαίνεται παρακατιανούς, όλους,ες εμάς, αλλά δεν θα τους κάνουμε τη χάρη να τους ευχαριστήσουμε κιόλας.Το ΜΕΤΡΟ μας το όφειλαν εδώ και χρόνια. Άλλωστε από τη μεταπολίτευση και μετά μπορούν να μας αναφέρουν οι εκπρόσωποι του δικοματισμού, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, εάν έκαναν έστω και ένα μικρό έργο γιά μας;"
Kαίτη Κυλάκου, Δικηγόρος, Δημοτική Σύμβουλος Κορυδαλλού
Μετά από τουλάχιστον έξι χρόνια δημοπρατήσεων και
επαναδημοπρατήσεων, αλλαγών στον σχεδιασμό, προσφυγών των εργολάβων εναντίον
αλλήλων υπεγράφη τελικά χθες η σύμβαση μεταξύ της Αττικό Μετρό Α.Ε. και της
κοινοπραξίας J&P Αβαξ S.A. - Ghella SpA - Alstom Tranport S.A. που θα
κατασκευάσει την επέκταση της Γραμμής 3 του μετρό από το Χαϊδάρι προς τον
Πειραιά, συνολικού μήκους 7,6 χλμ. με έξι σταθμούς. Ο συμβατικός χρόνος
ολοκλήρωσης είναι τα 5,5 έτη, αλλά ποτέ δεν τηρείται όπως αποδεικνύεται στην
πράξη. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 515 εκατ. ευρώ και μαζί με τα
ηλεκτρομηχανολογικά ανέρχεται στα 660 εκατ. ευρώ.
Η υπογραφή της σύμβασης έγινε σε ειδική εκδήλωση παρουσία
της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠYΜΕΔΙ, των πρεσβευτών της Γαλλίας και της Ιταλίας,
του επικεφαλής της αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, των
επτά δημάρχων των περιοχών όπου θα κατασκευαστεί το μετρό, των προέδρων του
ΟΑΣΑ και του ΟΛΠ, της διοίκησης της εταιρείας, καθώς και εκπροσώπων των
εργαζομένων της Αττικό Μετρό Α.Ε.
Οι προβλεπόμενοι σταθμοί είναι οι εξής: Αγία Βαρβάρα,
Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς με κατάληξη το Δημοτικό Θέατρο. Στον
Πειραιά θα "συναντώνται" μετρό, ηλεκτρικός, προαστιακός σιδηρόδρομος
και το τραμ, το οποίο σχεδιάζεται να φτάσει εκεί. Κατά την Αττικό Μετρό με την
εν λόγω επέκταση "θα εξυπηρετούνται καθημερινά 132.000 επιβάτες, ενώ ο
συνολικός χρόνος από το λιμάνι έως το αεροδρόμιο θα διανύεται με το μετρό σε 45
λεπτά". Ο υπουργός Υποδομών Μ. Βορίδης υποσχέθηκε ότι εντός 15 ημερών θα
υπογραφεί η σύμβαση με τη Siemens για την εγκατάσταση του συστήματος σήμανσης
στις επεκτάσεις του μετρό προς Ελληνικό, Χαϊδάρι και Περιστέρι με συνολικά επτά
σταθμούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου