Και του χρόνου θα μιλάνε πάλι για ελλείμματα
Το εισιτήριο είχε 1 € και το κράτος υποτίθεται ότι επιδοτούσε το 70%, δηλαδή έδινε 2,3€.
Άρα, ολόκληρο το εισιτήριό είχε 3,30€. (απλή μέθοδος των τριών)
1,00€ ► 30% (η συμμετοχή του επιβάτη στο εισιτήριό)
2,30€ ► 70% (επιδότηση-συμμετοχήη του κράτους στο εισιτήριό που ποτέ δεν έγινε στη πραγματικότητα)
3,30€ ► 100% (η τελική τιμή του εισιτήριου)
Τώρα το εισιτήριο θα έχει 1,20 και 1,40. Μέσο όρο βάζω 1,30€ και το κράτος θα μειώσει την επιδότηση στο 40%, δηλαδή 0,86 €. Άρα η νέα τιμή του εισιτήριου θα είναι 2,16.
1,30€ ► 60% (η συμμετοχή του επιβάτη στο εισιτήριό)
0,86€ ► 40% (επιδότηση - συμμετοχή του κράτους στο εισιτήριό)
2,16€ ► 100% (η τελική τιμή του νέου εισιτηρίου)
Συμπέρασμα: ο επιβάτης θα πληρώνει περισσότερο, νομίζοντας έτσι ότι τα έσοδα στις εταιρίες συγκοινωνιών θα είναι και αυτά περισσότερα.
Στη πραγματικότητα όμως, τα έσοδα των εταιριών από τα εισιτήρια θα είναι λιγότερα κατά 3,30 - 2,16=1,14€ ανά εισιτήριο.
Χώρια τη μικρότερη επιβατική κίνηση που θα δημιουργηθεί και τη μεγαλύτερη παραβατικότητα εξαιτίας της αύξησης αυτής και των μειωμένων γραμμών και δρομολογίων.
Πηγή:
Τα νέα των εργαζομένων της ΕΘΕΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου