Από τις αρχές Δεκεμβρίου 2010 στον Κορυδαλλό κόπηκαν οι δύο γραμμές λωφορείων Α17 και Β17 (Κορυδαλλός- Ομόνοια) χωρίς να έχει προηγηθεί καμμία απολύτως ενημέρωση και ενώ το χρονοδιάγραμμα γιά τις εργασίες επέκτασης του Μετρό από το Χαϊδάρι μέχρι τον Πειραιά με μιά από τις ενδιάμεσες στάσεις του στην Πλατεία Ελευθερίας να βρίσκεται ακόμη στο σκοτάδι. Ακόμη και οι πιο αισιόδοξες προβλέψεις τοποθετούν το έργο επέκτασης του Μετρό στην πόλη μας γιά το 2020 και βλέπουμε!!! Η απουσία Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σταθερής τροχιάς στην περιοχή μας αποτελεί από μόνο του σοβαρό στοιχείο υποβάθμισης του δήμου μας. Είναι πρόκληση ο Κορυδαλλός και ευρύτερα η περιφέρεια Β’ Πειραιά να μην έχουν ούτε Μετρό, ούτε Τράμ, ούτε Ηλεκτρικό
Επομένως οι γραμμές Α17 και Β17 που καταργήθηκαν με πρόσχημα δήθεν την μείωση του κόστους σε καύσιμα και εργαζόμενους, ήταν όχι μόνο αναγκαίες γιά την μετακίνηση των δημοτών/σσών από το Κορυδαλλό στο κέντρο της Αθήνας,αλλά έπρεπε και να γίνουν και πιό συχνές.
Είναι απαράδεκτο στον 21ο αιώνα οι Κορυδαλλιώτες/σσες και μάλιστα αυτοί/ές που βρίσκονται στα πιό απομακρυσμένα σημεία της πόλης να μην μπορούν να φτάσουν με λεωφορείο στην Ομόνοια.
Καλούμε τους πολίτες του Κορυδαλλού να συντονιστούν με τις κινητοποιήσεις και άλλων συλλογικοτήτων του Πειραιά και του λεκανοπεδίου και να συγκροτήσουν στις γειτονιές και τους χώρους εργασίας, κινήσεις και συσπειρώσεις ενάντια στις αυξήσεις τιμών των εισιτηρίων και τα μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση στις αστικές συγκοινωνίες. Να διεκδικήσουμε, συλλογικά και οργανωμένα:
-Να επαναλειτουργήσουν οι γραμμές Α17 και Β17 στον Κορυδαλλό
-καμία αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων και μηνιαίων καρτών
-δωρεάν μετακινήσεις και μειωμένα κόμιστρα για χαμηλόμισθους, νέους, ανέργους, άτομα με αναπηρία
-επέκταση του δικτύου ώστε να καλύπτει με επάρκεια το σύνολο των αναγκών στην Αττική, μέρα-νύχτα
-Διαφύλαξη του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα των συγκοινωνιών ΑΝΟΙΧΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
ΠΑΜΕ ΑΛΛΙΩΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου