Επικοινωνία

Επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα : 6944509625,210-4964500,210-4949070

email: pamealliws@yahoo.gr

FACEBOOK LINK






Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Το Πάμε Αλλιώς με σαφείς και διακριτές θέσεις στις δημοτικές εκλογές 2010


Σε μιά περίοδο κατά την οποία ο πολιτικός χρόνος είναι πυκνός και τα πάντα ανατρέπονται και αναθεωρούνται προς το χειρότερο γιά τους πολίτες με ραγδαία επιδείνωση των όρων διαβίωσής τους, οι επικείμενες δημοτικές εκλογές είναι από τις τελευταίες προτεραιότητες τους. Είναι λοιπόν εκ του πονηρού η πρεμούρα της ΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗΣ να εμφανίσει συνενώσεις δημοτικών παρατάξεων,κάνοντας προβολή κάποιων επιδιώξεων ή επιθυμιών με σκοπό να δημιουργήσει κλίμα ή να εκβιάσει καταστάσεις. Αυτό στη γλώσσα των πολιτικών αναλύσεων της δεκαετίας του 70 λέγεται βολονταρισμός. Αντί ν΄αναλώνεται το μπλογκ του ΤΕΝΕΚΕ σε τέτοιες προσπάθειες,δίκην μάντη Τειρεσία, θα ήταν πιό χρήσιμο να παρουσιάσει τις θέσεις και τις απόψεις όλων των δημοτικών κινήσεων του Κορυδαλλού στο θέμα της οικονομικής κρίσης,του Καλλικράτη, των ελεύθερων χώρων, της ποιότητας ζωής, του πρασίνου κλπ.
Οι απόψεις μας γιά συγκλίσεις προκειμένου ν΄ανατραπεί το αυτοδιοικητικό κατεστημένο που μας διοικεί 16 χρόνια, είναι γνωστές στους πολίτες του Κορυδαλλού.Θα το επαναλάβουμε γιά πολλοστή φορά. Με βάση την διαδρομή μας στην πόλη επιδιώκουμε από σήμερα την ευρεία συσπείρωση των αριστερών, οικολογικών και προοδευτικών δυνάμεων, που δρούν στον Κορυδαλλό, καθώς και δυνάμεων που αποδεσμεύονται και διαφοροποιούνται από τις πολιτικές του δικομματισμού στην Τ.Α. Οι δυνάμεις αυτές μαζί με τις συσπειρώσεις κατοίκων διαφόρων θεματικών ενδιαφερόντων και όλων όσων μάχονται και διεκδικούν μια ουσιαστική, δημοκρατική και φιλολαϊκή ΤΑ μπορούν και πρέπει ν΄αλλάξουν τους αυτοδιοικητικούς συσχετισμούς στην πόλη .
Μέχρι τώρα δεν έχει προκύψει αυτή η συσπείρωση με όρους αυτοδιοικητικούς, κοινωνικούς και πολιτικούς στη βάση κανόνων και αρχών.Οι γνωστές μέχρι σήμερα υποψηφιότητες είναι τρείς: Κασιμάτης, Κυλάκου και Συρίγος.Τα υπόλοιπα είναι στο στάδιο των διερευνήσεων και εξαρτώνται από τις διεργασίες στη Ν.Δ. και στο ΠΑΣΟΚ,που βρίσκονται σε καθεστώς σύγχυσης, παραλυσίας και ελάχιστης παρέμβασης στα δημοτικά τεκτενόμενα.

1 σχόλιο:

mirmigi είπε...

Πράγματι, έκανα ένα αυθαίρετο σενάριο. Βάσιμο όμως!
Όπως υπάρχουν άλλα δέκα - δεκαπέντε. Ίσως να τα ξέρετε καλύτερα.
Δεν περίμενα όμως τέτοια αναφορά από εσάς για το tenekedoupoli.
Όποιος γράφει με ψευδώνυμο, δεν είναι υποχρεωτικά ύποπτος και "πονηρός".
Οι θέσεις που έχει λάβει το tenekedoupoli έχουν μια συνέπεια. Αλλά και ασυνέπεια να είχαν, σας υπενθυμίζω ότι το tenekedoupoli δεν είναι κόμμα, ούτε δημοτική παράταξη, ούτε ζητάει ψήφο, ούτε είναι υποχρεωτικό να αρέσει σε όλους. Για πάρτυ μου το γράφω όπως νομίζω.
Το "γκάλοπ" που έβαλα για χαβαλέ δεν πίστευα ότι θα σας ενοχλήσει.
Αφού σας ενόχλησε θα σκεφτώ τις επόμενες ώρες αν πρέπει να το αφήσω ή να το βγάλω.
Εγώ θα το σκεφτώ, γιατί έτσι θέλω εγώ.
Οι απόψεις μου τα σχόλια και τα άρθρα είναι δικά μου και εσείς έχετε δικαίωμα να τα κρίνετε και να τα επικρίνετε αλλά όχι να τα λογοκρίνετε.
Το ιστολόγιο είναι δικό μου, μόνο δικό μου και ότι εκτιμώ εγώ γράφει.
Όμως, έχετε βήμα, με σχόλιο που μπορείτε να κάνετε, με μήνυμα που μπορείτε να στείλετε ή με άρθρο που μπορώ να φιλοξενήσω, χωρίς λογοκρισία και το ξέρετε.
Δεν καταλαβαίνω επομένως, γιατί αντί να συζητάτε για τα γραφόμενά μου, συζητάτε για τις προθέσεις μου.
Και κάτι ακόμα: To tenekedoupoli όσες φορές αναφέρθηκε στο ιστολόγιό σας έκανε και λινκ.
Αυτό, είναι ένα δείγμα σεβασμού της δουλειάς σας. Λυπάμαι που δεν κάνατε το ίδιο. Αλλά το ξεπερνάω.
Τέλος, Συρίγος;;; μου θυμίζετε παρακαλώ;