Επικοινωνία

Επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα : 6944509625,210-4964500,210-4949070

email: pamealliws@yahoo.gr

FACEBOOK LINK






Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Δημοτικές εκλογές Μαϊου 2019 στον Κορυδαλλό


                    
                           ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙΤΗΣ ΚΥΛΑΚΟΥ 

Φίλες και Φίλοι 

Συναγωνιστές και Συναγωνίστριες 

Είχα την τιμή να είμαι υποψήφια Δήμαρχος με την Ανοιχτή Δημοτική Κίνηση Κορυδαλλού "Πάμε Αλλιώς σε τρεις συνεχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις: 2006, 2010 και 2014. Με κύριο άξονα της δράσης μας το σύνθημα Αντιστεκόμαστε- Διεκδικούμε- Συμμετέχουμε πετύχαμε να σταθούμε απέναντι στο αυτοδιοικητικό κατεστημένο της πόλης που ανακυκλώνεται το ίδιο και το ίδιο εδώ και τριάντα χρόνια και να είμαστε μια διακριτή, αριστερή, ριζοσπαστική και οικολογική Δημοτική Κίνηση στην πόλη. 

Το «Πάμε Αλλιώς», γεννήθηκε ως δύναμη αμφισβήτησης, γεννήθηκε ως δύναμη ριζοσπαστική για την πόλη από τους πολίτες της. 

Γεννήθηκε με αίτημα την ουσιαστική συμμετοχή των πολιτών στη λήψη των αποφάσεων, ως δύναμη διαφάνειας και κοινωνικού έλεγχου. 

Το «Πάμε Αλλιώς» κουβάλησε τις ελπίδες των πολιτών και εκατοντάδες σύντροφοι/σσες και συναγωνιστές/στριες όλα αυτά τα χρόνια έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους σε αυτή την πορεία. 

Στη παρουσία μας αυτή σημαντική συμβολή είχε και η διεύρυνση και συμπαράταξη που πετύχαμε στις εκλογές 2014 με τους συναγωνιστές/στριες του κύριου κορμού της αυτο-οργάνωσης «16χρονη πόλη», και του προερχόμενου από την αριστερά και πρώην υποψήφιου Δήμαρχου Απ. Συρίγου. Η συμπαράταξη αυτή αποτυπώθηκε με διαδικασίες διαλόγου και απόλυτης διαφάνειας σε κοινή προγραμματική διακήρυξη σε αντίθεση με άλλες γνωστές κατά καιρούς διαρκείς – επαναλαμβανόμενες συγκολλήσεις και αποκολλήσεις «αυτοδιοικητικών συμμαχικών σχημάτων και συμπράξεων» που δημιουργήθηκαν σε αυτή την πόλη με αποκλειστικό σκοπό τη διαχείριση και νομή της εξουσίας. Πέντε χρόνια μετά οι σύμμαχοι μας εξακολουθούν να συμπορεύονται μαζί μας και αποδεικνύουμε στην πράξη ποιά είναι η διαφορά ανάμεσα σε μια τακτική καιροσκοπική σύμπραξη και σε μια προγραμματική συμφωνία με προοπτική 

Στα δεκατρία αυτά χρόνια της κοινής διαδρομής μας κύριο μέλημά μου ήταν ν΄ ανταποδώσω την τιμή που μου κάνατε να με στηρίζετε και ταυτόχρονα να ανταποκριθώ με όλες τις δυνάμεις μου στην ευθύνη που μου αναθέσατε. Βαρύ το φορτίο, αλλά συναρπαστικό το ταξίδι και οι σταθμοί του. Αντέξαμε όλα αυτά τα χρόνια , παρά τις αντίθετες προβλέψεις εχθρών και φίλων. Σας διαβεβαιώνω ότι το καράβι ήταν και εξακολουθεί να είναι γερό σκαρί και πλήρωμα και επιβάτες στις θέσεις τους για να βρίσκουν τον τρόπο και στο μέλλον να ανοίγονται με ασφάλεια στη "θολή γραμμή των οριζόντων". Σε αυτή την πορεία, δεν διαλέξαμε αντιπάλους αλλά τους βρήκαμε. Έτσι χτίστηκαν οι σχέσεις μας, έτσι δημιουργήθηκαν και οι σχέσεις αμφισβήτησης και οι όποιες σχέσεις αντιπαράθεσης με τις κατά καιρούς κυρίαρχες αυτοδιοικητικές δυνάμεις της πόλης. Δεν είναι κάτι προσωπικό. Είναι άλλωστε γνωστό, ότι υπερψήφισα, παρά τη δριμεία κριτική και τις ενστάσεις μου τον φετινό προϋπολογισμό του Δήμου, προτάσσοντας την ανάγκη της ουσίας και όχι την ανάγκη της πολιτικής σκοπιμότητας. Οι προσωπικές σχέσεις από πλευράς μου διαμορφώνονται, με όλους/ες, σε πνεύμα ευγένειας – μέχρι παρεξηγήσεως. 

Με κάθε ειλικρίνεια και κοιτώντας τον κάθε ένα και την κάθε μία από σας στα μάτια, σας ενημερώνω, όπως και σε δημόσιες τοποθετήσεις μου έχω αναφέρει και το προηγούμενο χρονικό διάστημα, ότι στις δημοτικές εκλογές Μαϊου 2019 δεν επιθυμώ να είμαι υποψήφια Δήμαρχος και παράλληλα με βρίσκει σταθερά αντίθετη η "συζητούμενη πρόταση" να συμπράξει το "Πάμε Αλλιώς" με τις δυνάμεις της παρούσας δημοτικής αρχής, που διαχρονικά έχω/ουμε αντιπολιτευθεί. Πολύ περισσότερο που σήμερα δεν υφίστανται οι όροι και οι προϋποθέσεις για μια προγραμματική συμφωνία με βάθος και προοπτική και με αριστερό και ριζοσπαστικό πρόσημο και αποτύπωμα. Με απόλυτο σεβασμό σε κάθε διαφορετική άποψη ή προσέγγιση θα θελα να σας διαβεβαιώσω ότι η πορεία του "Πάμε Αλλιώς" μέχρι σήμερα δεν είναι διαπραγματεύσιμη και η δική μου πορεία είναι ταυτισμένη εκ των πραγμάτων με αυτή του "Πάμε Αλλιώς". 

Θα συνεχίσω να είμαι παρούσα και ενεργή σε κάθε μικρό ή μεγάλο πρόβλημα της πόλης μας και της ευρύτερης περιοχής μας και πάντα δίπλα στις αγωνίες, τις ελπίδες και τα όνειρα των δοκιμαζόμενων συμπολιτών/σσων μου. 

Αγωνιστικούς χαιρετισμούς, σε κάθε συμπολίτη και συμπολίτισσα 

Κορυδαλλός , 6-2-2019 

Καίτη Κυλάκου 

Επικεφαλής Δημοτική Σύμβουλος "Πάμε Αλλιώς"

3 σχόλια:

Mizi Margueron είπε...

Παρακολουθώ αυτό το blog για λίγο καιρό και σήμερα ένιωθα σαν να έπρεπε να μοιραστώ την ιστορία μου επειδή ήμουν και θύμα. Μετά από να είναι μαζί του για επτά χρόνια, έσπασε μαζί μου, έκανα κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον πάρει πίσω, αλλά όλα ήταν μάταια, τον ήθελα τόσο πολύ, λόγω της αγάπης που έχω γι 'αυτόν, τον ικέτασα με όλους, Υποσχέθηκα, αλλά αρνήθηκε. Εξήγησα το πρόβλημα στη μαμά μου και υποψιάζομαι ότι μάλλον έρχομαι σε επαφή με ένα μάθημα που λέγεται Drigbinovia που θα με βοήθησε να ρίξω ένα ξόρκι για να το επαναφέρω, αλλά ποτέ δεν πίστευα σε ξόρκι, δεν είχα άλλη επιλογή παρά να δοκιμάσω το ξόρκι και είπε να μην ανησυχώ πια ότι όλα θα ήταν ωραία που ο πρώην μου θα επέστρεφε, έριξε ένα ξόρκι για λογαριασμό μου εκπληκτικά τη δεύτερη μέρα, ήταν γύρω στις 4:00 μ.μ. Ο πρώην δικός μου είπε, ήμουν τόσο έκπληκτος, απάντησα στην κλήση και το μόνο που είπε ήταν ότι λυπήθηκε για όλα όσα συνέβησαν, ότι ήθελε πίσω μου, ότι με αγάπησε τόσο πολύ. Ήμουν τόσο χαρούμενος που λειτούργησε για μένα, έτσι άρχισα να ζούμε μαζί με χαρά και πάλι. Έκτοτε υποσχέθηκα ότι ο καθένας που γνωρίζω έχει ένα πρόβλημα σχέσης, θα βοηθήσω ένα τέτοιο πρόσωπο αναφερόμενος στον μοναδικό αληθινό και ισχυρό μάγο που με βοήθησε με το δικό μου πρόβλημα και είναι διαφορετικό από όλα αυτά τα ψεύτικα. Οποιοσδήποτε χρειάζεται βοήθεια εδώ e-mail του: doctorigbinovia93@gmail.com μπορείτε να καλέσετε whatsapp μέσω του κινητού του αριθμού +2348144480786 να έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα σε όλους ή το πρόβλημά σας ......

Ανώνυμος είπε...

Μεταφορές Μετακομίσεις
Η ASTRA Μεταφορική στις Μεταφορές Μετακομίσεις Αθήνα αποτελεί μία σύγχρονη και αξιόπιστη λύση στον χώρο των μεταφορών και μετακομίσεων στην Αθήνα. Η εταιρία είναι σε θέση να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, βασιζόμενη στην εμπειρία και στη τεχνογνωσία του ανθρώπινου δυναμικού της και στο σύγχρονο εξοπλισμό που διαθέτει.
Εμπιστευθείτε τις μεταφορές σας στην Astra

Μεταφορές Μετακομίσεις Κόκκας είπε...

Κόκκας Μετακομίσεις Μεταφορές
Οι μετακομίσεις και οι μεταφορές αποτελούν τη βασική δραστηριότητα της εταιρείας μας από το 1990.
Με
30 χρόνια εξειδικευμένης εμπειρίας στις μετακομίσεις και μεταφορές, ένα
άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό και πλήρη εξοπλισμό τελευταίας
τεχνολογίας,
οι Μεταφορές Μετακομίσεις Κόκκας με έδρα την Αθηνά, σας εγγυάται μία
μετακόμιση απαλλαγμένη από φθορές, άγχος , προβλήματα και
καθυστερήσεις! Εξυπηρετούμε οποιαδήποτε περιοχή της Αττικής άμεσα με ένα τηλέφωνο στο 6944332741

Επαγγελματικός Οδηγός Ελλάδος
Το eodigos είναι ένας πανελλαδικός επαγγελματικός οδηγός, όπου μπορείς να βρεις οποιαδήποτε κατηγορία και οποιοδήποτε επάγγελμα!

i-need
Ο καλύτερος τεχνίτης ή τεχνικός βρίσκεται δίπλα σου με ένα κλικ