Επικοινωνία

Επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα : 6944509625,210-4964500,210-4949070

email: pamealliws@yahoo.gr

FACEBOOK LINK






Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Πρόσκληση γιά σήμερα ,16-12-2009 και ώρα 8.30 μμ,στην έκθεση- bazaar ειδών αγγειοπλαστικής, γυαλιού και βιτρώ

Η Ανοιχτή Δημοτική Κίνηση «Πάμε Αλλιώς» σας καλεί στα εγκαίνια της έκθεσης- bazaar ειδών αγγειοπλαστικής, γυαλιού και βιτρώ της Κατερίνας Φραντζέσκου, την Τετάρτη,16-12-2009 και ώρα 8.30 μμ ,η οποία θα πραγματοποιηθεί στον νέο ανακαινισμένο χώρο της Κίνησης, στον Κορυδαλλό και στην οδό Αγίου Γεωργίου αρ. 45 και Ξενοφώντος.Η έκθεση θα είναι ανοιχτή γιά τις αγορές σας καθημερινά μέxρι 15-1-2010 και ώρες,πρωί 10πμ – 1.30 πμ και απόγευμα 6μμ-10μμ γιά να αγοράσετε τα δώρα σας σε προσιτές τιμές.


Τηλ. επικοινωνίας: 210-4949070 ,6944860542

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ «Πάμε Αλλιώς»
Η επικεφαλής
Καίτη Κυλάκου
Βιογραφικό Κατερίνας Φραντζέσκου

Γεννήθηκα το 1969 και μεγάλωσα στον Κορυδαλλό.
Από το 1958 ο παππούς μου, Γιάννης ,ο πατέρας μου, Στράτος, και ο μικρότερος αδελφός του,Μιχάλης, αγγειοπλάστες και οι τρείς με καταγωγή από τις Οινούσες της Χίου, διατηρούσαν εργαστήριο αγγειοπλαστικής στον Ρέντη. Από τον πατέρα μου έμαθα την «καλή τέχνη» της κεραμεικής, όπως και η μητέρα μου Ειρήνη,αλλά και οι δύο αδελφοί μου, Γιάννης και Νίκος.
Από το 1997 λειτουργώ την δική μου βιοτεχνία αγγειοπλαστικής με την επωνυμία «ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΟΥ ΚΕΡΑΜΕΙΚΗ» στον Άνω Κορυδαλλό και επί της οδού Ηπείρου αρ 202
Το 2003 με την βοήθεια και την στήριξη του συνεργάτη και προμηθευτή μου, Μάρκου Ράμφου, διδάχθηκα την τέχνη του γυαλιού δίπλα στον δάσκαλο, Γιώργο Καζάκος
Το 2005 παρακολούθησα μαθήματα βιτρώ στην σχολή «Χελιδόνι» με δάσκαλο τον κ. Δημήτρη Γιούλη

Οι συμαντικότερες εκθέσεις που έχω λαβει μέρος ειναι:
1997 έως 2008 συνεχώς στις εκθέσεις ΤΕΧΝΗΜΑ.
2004 στην έκθεση στο χώρο του Ζαπείου
2008 στο αρχαίο θέατρο των Φιλίππων στην Καβάλα στο καλλιτεχνικο φεστιβαλ με κεραμεικά είδη. Στη διαρκεια αυτής διοργανώθηξε προς τιμή του Στράτου Φραντζέσκου εκδήλωση-εργαστήριο γιά να εξοικειωθούν τα παιδιά από την Καβάλα και τις γύρω περιοχές με τον πηλό.

Άλλες δραστηριότητες
2005 κατασκευάσαμε μαζί με 20 παιδιά σε σχολείο του Δήμου Χαϊδαρίου κεραμεικά με θέματα τον βυθό και τη φύση με την χρηματοδότηση του Πανεπιστημίου Αιγαίου
2005 κατασκεύασα γιά τον Δήμο Αθηναίων πυθάρια,τα οποία χρησιμοποιήθηκαν στην διοργάνωση καλλιτεχνικής βραδιάς στο Γκάζι
Είμαι ενεργός μέλος του σωματείου Ένωση Χειροτεχνών-Κεραμειστών Ελλάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: